Ei, molt bé!!!!!!!! M'alegro molt que ja hagis creat un blog. De fet, és la millor manera per anar posant a la pràctica el que aneu aprenent a les classes d'informàtica. ;)
si,pero no me surt tot com el blog de 6è no se com ficar imatges a la barra de la dreta...
Hi has d'fegir un gadget d'imatge. Ves a Format, afegir gadget, i tria els que diu Imatge.
Ei, molt bé!!!!!!!! M'alegro molt que ja hagis creat un blog. De fet, és la millor manera per anar posant a la pràctica el que aneu aprenent a les classes d'informàtica. ;)
ResponEliminasi,pero no me surt tot com el blog de 6è
ResponEliminano se com ficar imatges a la barra de la dreta...
Hi has d'fegir un gadget d'imatge. Ves a Format, afegir gadget, i tria els que diu Imatge.
Elimina