dissabte, 8 de març del 2014

Estrenem el blog !

Per estrenar el blog un poso unes quantes imatges que he trobat sobre el sistema solar i també un vídeo:







   

3 comentaris:

  1. Ei, molt bé!!!!!!!! M'alegro molt que ja hagis creat un blog. De fet, és la millor manera per anar posant a la pràctica el que aneu aprenent a les classes d'informàtica. ;)

    ResponElimina
  2. si,pero no me surt tot com el blog de 6è
    no se com ficar imatges a la barra de la dreta...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi has d'fegir un gadget d'imatge. Ves a Format, afegir gadget, i tria els que diu Imatge.

      Elimina